Wednesday, October 6, 2010

REPLICA ITIK


Dalam banyak2 hiasan gambar binatang, aku paling suka buat koleksi patung itik.. Tah naper aku pun tak ingat sejak bila hobi aku mengumpul patung itik ni bermula. Yang pasti setiap kali nampak patung itik ni..aku cam tak sabar2 nak beli..

Adik beradik yg tau hobi aku ni selalu gak bagi patung itik setiap kali dorang balik dari makan angin. Memandangkan umah aku dari tepi kolam ikan dah ada patung itik dan bangau hinggalah terbawa2 sampai ke dalam umah...adik aku yg sorang ni alim sket...
Siap komen kat aku..malaikat tak masuk ke rumah kalu simpan patung2 cenggini katanya.



Masalahnya..aku pun tau sumer tu. Cuma nawaitu aku cuma buat nak hiasan bukan utk disembah cam tok pekong tu..Aku cukup sayang dengan replica ni sampai kan penah ler aku naik angin bila salah satu itik aku hilang kat tepi kolam ikan ari tu. Memang kurang ajar betul orang yg mengambil tu...dah ler tu patung itik yg paling aku sayang plak dia kebas.

Penah gak adik aku perli..katanya Jaffar Onn tu obses nau dgn bunga matahari sampaikan cadar,langsir dan alas meja sumer gambar bunga matahari. Jangan esok, aku pun letak cadar gambar itik udah lerrr...Hallo! Please okay!! Aku ni tak ler sampai kesitu ketaksuban aku.. Ada ler tempat2 tertentu ajer..Pening gak kalu kiri kanan sumer replica itik. Nanti tetamu datang mesti fikir...kenan itik apa tuan rumah nih

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com