Friday, October 15, 2010

ANGAN-ANGAN AKU....

Semua orang ada angan2 masing2. Angan2 yg aku maksudkan ni ialah sesuatu yg korang bayangkan kalau ler korang dapat...fuhhhh seronoknya! Aku punya angan2 yg lama dah terpahat dalam kepala ni....

RUMAH PAPAN BERCIRIKAN TRADISIONAL
Korang mesti heran, apasal plak ler aku berkenan umah papan sedangkan org teringin umah batu. Jemu asyik dok umah batu! tu jer jawapan yg hampit tepat yg boleh aku bagi. Aku idamkan rumah bercirikan rumah melayu lama, yg ada anjung dan tangga kayu. Sejuk mata memandang dgn halaman yg luas dihadapan rumah.

Ada perniagaan sendiri
Asyik jadi kuli jer..apa salahnya kalu aku berangan utk jadi bos plak kan? Bisnes yg aku impian adalah yg berkaitan dengan wanita..seperti buka butik pakaian atau buka spa kecantikan.Semua tu adalah plan anganku untuk mengisi hari2 pencenku. Maklum..dah biasa kerja..tetiba nak dok terperap di rumah...iskkk mati kutu jawabnya.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com