Monday, October 4, 2010

SKIN FOOD


(Adik ku suggest yg ni..promoter tu kata yg ni hasilnya mmg bagus)

Normally kita selalu teruja nak mencantik kulit muka tanpa memikirkan bahagian dalaman juga perlu dititikberatkan. Kalau setakat muka jer nampak cantik berseri tetapi kulit nampak kusam tak guna jugak kan. Tu lah yg aku lupa selama ni... From now onwards...atas nasihat kengkawan, aku dah mula berjinak dengan "skin food"


(Yang ni pun sesuai dgn kulit aku)

Skin food ni memang bagus sebenarnya untuk kulit. Nama lagi makanan untuk kulit kan..Kulit perlukan makanan untuk menjadikan nya nampak sihat..Tulah yg sering aku dengar tapi sering gak aku abaikan.

Memang banyak produk skin food ni yg dijual dipasaran sehinggakan kengkadang kita tak tau yg mana produk yg sesuai untuk kulit kita. Apa yg boleh aku katakan, aku lebih suka membeli sesuatu produk tu dalam bentuk "mini" dulu. Kalau rase2nya tak sesuai dengan kulit, time tu lah aku bermurah hati untuk memberi kepada adik2 atau ipar aku..Iyer ler dari buang..baik didermakan..kan??? Ni pon baru belajar2 nak mencuba...korang biler lagi wehhh!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com