Thursday, October 21, 2010

NAK HADIAH APA YEKKKK...

Hari Jumaat ni adalah hari yg dinanti2. Seharian bekerja...kuar pagi balik petang dan akhirnya tiba hari Jumaat...Aku suka sebb esok CUTI!!Tak perlu terkejar2 nak kejutkan anak2 dan hubby. Hantar dorang gi sekolah...

Tapi aku sebenarnya tak de plan utk esok. Nak gi shoping, bulan ni terover plak budget aku..Tak penah terasa semiskin ini....Tu ler akibatnya kalu tak budget bebetul. Nak kapor duit hubby segan ler plak...Satu perangai aku yg paling emak tak suka! Dengan suami pun malu nak mintak duit!

Ehh..sapa kata tak perlu malu dengan suami?? Aku dah hampir 18 tahun kahwin..masih ada perasaan malu dengan suami...Bukan cam orang tu..dengan suami orang pun tak tau malu! wakaka...Eh Lupa..hari jumaat ko ! tak baik ngumpat!

Untuk pengetahuan korang, memang aku tak penah mintak apa2 kat hubby aku. apa yg aku ada sekarang ni..dia sendiri yg beli untuk aku. Mengapa? Korang mesti tanya naper aku tak penah mintak itu ini kat dia kan? entah ler ..aku tak de jawapan khusus utk itu tapi yg pasti aku rasa cam bersalah amik duit orang lain. Aku prefer beli sesuatu barang tu guna duit aku sendiri..Dengan ertikata lain, sejak aku kenal dgn my hubby tu, aku ni bkn jenis pisau cukur okay..



Tapi dalam kepala otak aku ni tengah fikir sesuatu...Weeding anniversary kami tak lama lagi...so selalu nya mesti dia tanya..apa hadiah yg aku nak...Tapi sampai sekarang aku tak de apa2 yg erlintas dikepala aku ni...Selalunya mesti lepas date anniversary tu baru datang idea tu...tapi dia dah ckp..nak mintak...before date tu lah..Korang kasik ler idea kat aku ni...Jgn handbag, brg kemas sebb yg tu aku dah ada!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com