Tuesday, October 12, 2010

BENGANG!



Mata aku ni berpinar semacam...mana tak nyer..tak nyenyak tidur kerana menjaga hubby yg menjadi2 batuknya sekarang ni. Ubat batuk dah hampir habis tapi batuk nya tetap cam tu gak.Time ni lah datang kekesalan di hati aku tentang sikap kakak2 iparku. Dah tau adik tu batuk...siap bawak lagi "ubat batuk" paling mujarab. Buah dokong dan keropok ke rumah aku. Sempat gak ler hubby aku makan keropok tu tapi buah dokong tu memang aku larang. Sorry ler kalu dorang nak terasa...aku buat ni pun sebab nak menjaga kesihatan adik korang gak.



Mungkin penangan makan keropok tu, hubby aku makin teruk batuknya. Ni yg aku bengang!!Dorang kat umah sedap tidur nyenyak sedangkan aku bersengkang mata menjaga hubby aku tu. Tak faham aku dorang nilah...sebutnya sayang kat adik..tapi tak fikir tentang kesihatan dia tu.

Aku tak ler nak mengungkit apa yg aku dah buat untuk hubbyku..semua yg ku lakukan adalah ikhlas tanda aku amat menyayanginya.Cuma bila melihat dia menanggung sakit tu..rasa tak sanggup aku. Dengan patah tulang rusuk...batuk pulak tu, korang bayangkan lah bagaimana dia menahan kesakitan sekarang.

Hubbyku..apa yg terdaya aku lakukan sekarang ni cuma membantu untuk mengurangkan kesakitan yg dialami. Selebihnya aku berserah padaNya..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com