Friday, October 8, 2010

BERKAMPUNG LAGI...

Siapa sangka kami anak beranak akan berkampung lagi di Pusat Rawatan Islam. 7/10/10 selepas solat Zohor, aku terima panggilan telefon dari seseorang yg katanya hubbyku kemalangan! Satu jer soalan yg aku ingat terpancul keluar dari mulutku. Dia camner??hidup lagi ke???Dia okay cuma....agak teruk gak kak..

Ya Tuhan..seluruh badan aku mengigil, dan tu gak ler luruh airmata aku tanpa henti. Dapat aku bayangkan camner kesakitan yg ditanggungnya. Aku mintak izin untuk balik tapi bos aku tak mengizinkan aku drive kereta sendiri. Atas pertolongan rakan sekerja, aku sampai gak melihat dia di wad kecemasan.

Menurut doktor, tulang selangka dan 4 tulang rusuknya patah. No wonder setiap kali bergerak jer, dia mengaduh kesakitan yg amat sangat.Citer hubbyku, dia tak sedar sewaktu accident tu...tau dah dipapah ke tepi... Sebuah kereta BMW menghimpit motornya menyebabkan dia jatuh. Memang aku sumpah gak ler driver malaun tu..tak selamat idup dia. Sudah ler dia salah, ada hati lagi nak minta RM400 dari orang yg membantu hubby ku tika itu. Untung mamat yg menolong tu telefon aku. Memang aku warning dia ..jgn beri satu sen pun!

Apapun aku redha...walau diuji Tuhan bertimpa2. Mula2 ayah masuk hospital, diikuti dgn emak dan seterusnya hubby plak. Syukur kerana dia masih selamat dan masih mampu memanggil nama anak dan isterinya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com