Monday, October 18, 2010

MY FIRST RING...

Masa tengah makan malam kelmarin , hubby tegur aku bila melihat jari jemari aku yg cuma memakai cincin tunang jer. Mana cincin kahwin you..lama dah I tak tengok u pakai. Gulpp!! terkedu aku sekejap...mesti nak kecil ati lagi ler ni. Ada I simpan..bukan tak mau pakai tapi sayang takut kena minyak...Kalu takut kotor..baik tak yah beli..letak jer kat kedai tu...Mak oii dia smash aku sedap jer...

My dear hubby...bukan aku tak mau menghargai pemberian ko tu cuma nya aku ni orang nya kasar banget. Walaupun aku kerja cuma dipejabat tapi kengkadang tu aku risau kot2
kesibukan aku yg ke hulu kehilir dgn fail2 di tangan tu akan membuat cincin aku tu rosak kerana kekasaran aku. Lain ler kalu pegi majlis kenduri kahwin ker..baru ler aku pakai...Ko tak tau, yg aku begitu menghargai cincin lambang cinta kita tu..Itu ler cincin pertama yg aku pakai hadiah dari seorang lelaki yg aku cinta.


(Cantikkan cincin ni...sepasang lagi...Habib Jewels ada sales tau sayang...)

Dulu ada gak ex-bf aku nak hadiahkan cincin tapi dek kerana dia tidak mendapat tempat dihatiku maka aku tak mau menerima apalagi memakainya. Nanti ler ya dear..peh ni I pakai cincin tu atau you tak de ura2 ke nak belikan cincin baru utk I?
Sebenarnya, aku mmg tak begitu berminat sangat pakai barang2 kemas ni. cam rimas rasenya..beruntung hubby aku kan? Tapi terbalik plak ler yg sorang ni. Bila wife dia tak minat barang kemas, dia lagi excited nak beli utk aku..


(I dah pilih dah ni...so apalagi moh kita ke Habib...!!)

Cuba ler beli barang yg aku suka..cam hand bag ker, baju ker? Jawapan dia mudah jer..beli barang kemas ni satu pelaburan...kalu dah tak suka boleh jual..Sayang..jangan ko buat aku ni cam barang kemas udah lah yer...Tak suka tukor yg lain...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com