Monday, October 18, 2010

IKUTKAN HATI AKU NI...


Kalu ikut marah aku nih...aku maki korang tak kira ler apa status korang tu. Cubaa korang fikir camner ler aku tak marah...nak datang ke rumah...datang ajer lah. Ni yg gatal tangan di letak abuk rokok dalam kolam ikan aku apasal!!!!

Memandang kan hubby aku tengah sakit akibat kemalangan ari tu, so adik beradik dia datang le ke rumah silih berganti. Aku tak kisah okay tapi yg buat aku cam nak terbakar sangat ni...ikan kesayangan yg aku bela dari kecil sampai dah besar 15 ekor mati dalam kolam ikan tu. Dah ler gitu..ditaburnya makanan ikan punya ler banyak! Dia ingat ikan tu cam perot dia gak kalu melantak kot! Hah kan! aku ni kalu naik angin..cam ni ler dialog aku..tak de basa basi nyer!

Dah tu situ gak ler dia jadikan ash tray abu rokok dia tu! Aku tak peduli korang buat umah korang camtu TAPI ni rumah aku..berhemah ler sket!!Isk naik sesak nafas aku menahan marah nih!!Hendak jer aku telepon dorang mintak dorang ganti balik ikan aku tu...exactly ikan camtu!

Senang citer...kalu dah tak boleh nak diam tangan tu dari merosakkan reta benda umah orang, jangan datang! aku pun tak ler sakit hati dan tak buat dosa mengumpat korang!Ikut kan ati ..aku buat korang tu ganti ikan aku yg mati tu...rendam sekor2 dalam kolam tu!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com