Wednesday, October 13, 2010

SUSAH NYER MENJAGA HATI ORANG


(MULUT CAMNI SESUAI UTK ORANG YG CELUPAR...AMACAM SEXY TAK)


Kengkadang kita sebagai manusia ni beria2 menjaga tatasusila ketika bercakap dengan orang lain. Tapi tahu tak korang yg masih ada manusia di bumi ni (Ramai sebenarnya) yg tak penah memikirkan apa perasaan orang lain tika dia menyinggung perasaan seseorang.

Aku banyak dah jumpa orang yg camni..Sukati mak bapak dia jer kalau nak bercakap. Bercakap pasal mulut lepas ni, sebenarnya berkaitan dengan didikan orang tua gak. Anak2 sedari kecil perlulah diajar bersopan dan menjaga tatasusila ketika bercakap dengan siapa sahaja tak kira muda atau tua. Tapi masalahnya ibubapa ni tak titiberatkan hal2 camni. Pada dorang..dah bagi makan,minum dah selesai ler tanggung jawab sebagai mak bapak.

Cam aku yg dikelilingi dek orang2 camni memang berdepan dengan tension sebenarnya. Mana taknya?? kalu orang org mulut celupar adalah orang2 yg perlu kita hormati. Nak tak hendak..kena ler pekakkan telinga mendengar cacian atau kutukan dorang ni. Korang mesti tanya kan, nape tak jawab ajer...laserkan ajer orang camni...Iskkk tak boleh...selagi aku boleh bersabar, selagi itulah aku cuba bertahan...Ini disebabkan aku perlu menjaga hati diorang...itu ler yg emak selalu pesan kat aku.

Jaga hati ya??? sekarang ni ko cakap ler apa pun sebab aku dalam proses "menjaga hati" korang. Cakap ler apa pun!! Aiman tak kisahhhh! TAPI korang jangan lupa, aku ni bukan malaikat, tapi aku ni ibarat gunung berapi pendam yg akan memuntahkan lahar bila sampai masanya. Hah! time tu, kalu ko koma dek kemarahan aku yg menyala2 tu, jangan salahkan aku yer because YOU ASK FOR IT!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com