Saturday, October 2, 2010

CELEBRATE BIRTHDAY BABY.


Fell sorry dgn baby sebb delay celebrate birthday dia.. Belum lagi kaya mama dan ayah dia..dah manjang bz jer kann?? So we all bagi baby pilih sendiri kat mana nak celebrate. POPEYE!! Okay it's up to you...



Ok gak makan kat sini. Aku suka mashed potato dia. Memang sedap! After makan, we all gi kedai bag..Baby nak mintak aku beli untuk hadiah harijadinya . Mungkin bukan rezeki dia kot..bag yg dia nak tu dah habis plak..Frust sungguh dia..Tapi aku tinggalkan contact no. dgn harapan salesgirl tu contact aku kalu ada stok baru sampai. Sempat gak baby bisik kat aku...Tukar hadiah bole?? nak I-Pod! Amboiiii demand plak budak ni!



Nak tau apa hadiah yg dia dapat?? Kengkawan kat sekolahnya bagi buku, Note book, gelas kaca gambar kartun..Sayang tol dia dengan hadiah2 tu. Maksu Ida plak kasik dia jam tangan Guess (Pink kaler lagi). Cik Nana plak kasi purfume sebb tau anak sedara dia ni dah pandai melaram sampai gi sekolah pun pakai purfume tau. Ayah yg tak tau nak kasi apa..bagi RM100 utk dia beli apa yg dia nak...dulu boleh ler ayah yg beli..sekarang ni dia dah pandai memilih..Dia pun sedar anak dia dah makin besor...



Silap ler...bila baby tanya aku..Mama nak hadiah ape tahun depan masa birthday Mama nanti...Of course aku jwb..Mama nak UPSR 5A...!!InsyaAllah katanya... Hah! jgn cakap jer..buat dan buktikan tau...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com