Thursday, October 21, 2010

TAK SUKA TAU!

Hari tu aku punya ler excited teramat sangat menunggu kain yg kupesan melalui online tu. Bila aku tengok kat blog tu, memang kain ni nampak begitu cantik. Sayangnya dah SOLD. Mungkin Tuhan pun tau kalu aku tengok secara live kain tu dah tentu tak berkenan tapi aku cuba2 gak tanya boleh tak kalu re-stock? Padan ler dengan muka aku! Sudahnya bila dapat kain tu, aku terperanjat sebab rupanya tak sama dengan yg aku tengok di dalam blog tu.

Aku tak salahkan seller tu tapi terkilan sesangat. Lain yg aku nampak ..lain yg aku dapat!!Mungkin kerana kesan imbasan cahaya kot. Frust nyer aku cam nak nangis plak rasenya. Dah ler kain tu agak mahal gak reganya..Nilah kalu tak dengar cakap suami...Hubby aku dah pesan dulu, lagi elok kalu you beli sendiri...senang nak pilih, katanya. Dia siap offer lagi nak temankan aku beli kain kat Gulatti tu...


(Dlm gambar ni, warna pink, tapi rupanya maroon kaler!)

Kalu aku merungut2 kat depan dia kang. for sure dia pulang paku buah keras kat aku! Wuahhhhh....ni satu pengajaran buat you Hani! From now onwards, jangan dok terpedaya lagi...Ni aku cakap kat diri aku sendiri nih...Tapi boleh ke aku pegang janji aku nih....???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com