Monday, October 4, 2010

TAK SIHAT PLAK



(Baby ni..mama dia sakit pun sempat gak ...dia nak snap)

Hari ni aku mc..tetiba aku rasa badan panas sejuk masa kat opis semalam. Kepala dah berdenyut2 tapi aku tahan gak ler sebb dah dekat nak balik pun. Nak makan ubat, takut plak sebab aku ni allergic ubat. Makan panadol sebijik pun boleh lalok. Kang habih sumer keta kat depan aku langgar.

Sampai rumah jer, aku dah surrender..tak larat angkat mata...Adoiii pening jangan cakap ler, Berpinau mata dengan bisa2 badan sumer terasa. Masa nilah sibaby baik benor plak dia...Habih lencun kepala aku dijaram air. Abang siap picit kaki aku lagi. Tapi ko tau jer lah tangan dia bila memicit tu, cam nak tercirit aku...Tangan anak jantan ler katakan...

Betul le kata orang..sakit ni ada fadhilatnya.Disamping menghapuskan dosa2 kecil dapat gak bermanja2 dgn orang tersayang. Aku puji law kong aku ni... dia kalu bab2 isteri atau anak2 sakit memang amik berat sangat. Tengah malam pun dia kejutkan aku untuk makan ubat..Rasenya, aku tak ler sesetia cam dia kalu bab2 menjaga orang sakit ni.

Harap2 sakit aku ni kebah ler hendaknya. Rimas dok sorang2 kat umah..Nak tengok tv, kepala sakit...so layan jer lah update blog aku ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com